DESIGNEN ÄR INTE KLARRRR så ni vet.


Julklapps-shopping för den mesta delen av dagen idag.
Träffade sedan Keviiiiin när han slutat o så drog vi o fikadee!
eller nja, de va la mer jag som fikade o han satt o höll mig sällskap haha!

klockan e snart 02.00 o jag ligger o tittar på ''Tomten är far till alla barnen'' (som jag trodde va en porrfilm) ehe..
vet inte vem som lurat mig till de men har alltid trott de när folk pratat om den.. rolig är den iaf!

hungrig är jag oxå men orkar fan inte göra mat nuuuu.  Eller jo, går ner o käkar en torr macka eller något.
Lika torr som den jag köpte på espresso house idag kanske?  fyfan, vill nog egentligen inte veta hur länge den legat framme.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0