hello lovers



haha ''sällskapsresan'' går på tv nu,  har aldrig förstått hur jävla rolig den är egentligen.. såg på den när ja va yngre, då fattade jag ju ingenting.. ''aha, vafan e det här'' typ.....

jag mååååste orka mig ner till gymmet nuu, det är ju bara en trappa ner här i huset, VARFÖR pallar jag inte!?
kommer sluta med att jag sitter i bubbelpoolen ist haha, SÅÅÅ lat är jag!  ååååh :(((((

skaffade mig instagram igår förresten, o hur mycket fattar jag av det då? precis, INGENTING.. tror nog inte de riktigt är min grej om jag ska vara ärlig.. lägga upp massa bilder hit o dit.. hm, kanske kommer in i det snart.. let's hope for it!

Kommentarer
Postat av: Trees gravid i London

hahha samma här, fattade aldrig det där jävla programmet!!?? ronja minns jag skrattade som en idiot. och jag som trodde det var jag som var den mogna i bente-tobbe huset haaha

2012-02-06 @ 11:23:31
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0