if i told you once, i told you twice.


Vaknade nyss o gjorde mig lite kaffe, fyfan vad jag är dålig på å göra de haha..men iaf.. Det går ett program på 1an om raggning/förhållanden/sex osv.. lite smårolit faktiskt,  88% har en kärleksaffär tydligen... jävlar? det gör ju verkligen ännu mer vrf jag inte vill ha förhållande haha.. guuud. Killar leker tydligen med runda föremål när de ser/är med någon dom gillar. tänk på det nu tjejer hah!

vi kommer bli kära 7 gånger i livet?  HAA?
och få orasm i 150 timmar? (sammanlagt) haha...

aa det är ganska kul info kan jag väl tycka.. vet ej om jag tror på de, kär 7 gånger?  njaaa jag som aldrig varit kär har liite svårt för å tro just det iaf..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0