D - D - Down




Jag o philip förre helgen eller när fan det nu va.. RIKTIGT go kille!

Det roliga var att både han o jag väntade på samuel våran gemensama kompis på centralen, utan att veta vem den andre var så hamnade vi mitt emot varandra, .. där satt vi o sneglade o kollade på varandre sådär lite oskyldigt nivet hahaha! möter varandras blicker o änna ''He-heeee, eehe hehe'' En lång jävla stund. o så ser jag samuel komma emot mig så jag går upp o kramar om honom o så hör jag bara bakom mig, ''SAMUEEELL DÄR ÄR DU''  -  ''HAHA FUUUCK'' var väl det sista jag hann tänka innan jag skämdes liiiiite ja. ja de var ju philip såååååklart av aaallla människor på centralen!!....

ÄNDÅ lite roligt, roligare irl ...  märkte jag nu när jag läste igenom det haha. ehmm aa... vi lämnar de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0