FRANCK vadå?


haha alltså va FAN är det här!? sämsta balsamet jag testat! Jag vet då fan inte HUUUR länge jag stod där i duschen o försökte få BOOOOOORTTTTT detta jääääääävla balsam ur håret. i över en halvtimme stod jag o enbart försökte med detta, ''NEE NU FÅR DE FAN RÄCKA'' så gick jag ur duschen med satans värk i armarna då jag stått å gnuggat sönder hövvet. ''Nej men felicia, det ska kännas att de är kvar för att de är som en inpackning på tort hår sen när de torkat'' säger pappa när jag kommer ut ur badrummet fly förbannad haha.

JAHAAA!!!??? du kunde INTE sagt detta tidigare gubben lilla!?
du märkte väl ändå att jag va där inne i två timmar haha

mitt tips - köp förfan inte detta, kära vänner. <3  Save your arms

aa jag e lite smått pissed off just nu ehe, men puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0