SWAY



åh herre-min-gud.  Vad hände !? jag vaknade och jag hade ingen näsa vafan?
okey näsa hade jag men helt i onödan, kunde inte få in EN springa med luft o har varit såhär HELA jävla dagen. Skulle gå ner o köpa nässpray men ne då faaaaan måste man vara 18 år!? herregud, vadfan kan man göra med en fucking NÄSSPRAY som minderårig!!?? försöka dränka sig i det!?
''ne nu jäävlar ska jag gå till ica! köpa mig en nässpray o ba kö jäääärnet!!!!!!''  shiiiiet..

Nu kommer mamsen med det IIAAAFFF!! aaahh. kul info såå dåå.

Allmänt ? jo jag blir inte friskare direkt så gör inte så mkt, går till skolan när jag känner att jag pallar. trött på detta nu..
vad skaLLLLL man göra mer än å ta det lugnt lixom... snälla tell me if u know








Kommentarer
Postat av: frida

sv; sant! visste inte att du hade blogg, fan va kul!:D

2012-01-24 @ 18:54:39
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0